Pavel Kopáček

Bývalý hudebník, zpěvák a textař,nyní amatérský literát (dvě ocenění v literárních soutěžích).Zveřejněná kniha může být chápána jako nabídka nakladatelům, pokud čtou tento blog. Více informací na http://profil.lide.cz/160Pavel/profil/
  • Počet článků 218
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 764x

Pavel Kopáček

Putování s meducínkou - kapitola 10. - závěr

Abych vysvětlil,co vidím za termínem ‚šest pé‘: Jedinec, o kterém se říká, že má všech pět pé, bývá naprosto dokonalý, bez jediné chybičky,ve společnosti ho každý obdivuje a respektuje, hýří bohatstvím, dívky mu nadbíhají, že stačí lusknou prsty a i ty nejnáročnější krásky s ním hned sdílejí přikrývku-zkrátka je lev salónů.

25.10.2010 v 12:46 | Karma: 5,52 | Přečteno: 535x | Diskuse| Poezie a próza

Pavel Kopáček

Putivání s meducínkou - kapitola 9.

Ve vlaku z Písku do Prahy bylo útulno. Za okny vagonu ubíhala půvabná jihočeská krajina a mně bylo líto, že naše cesta už končí. Ruku jsem měl zavěšenou na šátku. Na protějším sedadle seděl Standa.

17.10.2010 v 22:22 | Karma: 7,00 | Přečteno: 811x | Diskuse| Poezie a próza

Pavel Kopáček

Putování s meducínkou - kapitola 7. a 8.

Když jsme si kousek před Pískem prohlíželi z dřevěné lávky jez, bude-li sjízdný, nebo budeme-li ho muset s loděmi obcházet po souši, ujela mi na kluzkém mokrém dřevě noha a sjel jsem po zadnici až dolů pod schůdky.

11.10.2010 v 3:26 | Karma: 5,26 | Přečteno: 660x | Diskuse| Poezie a próza

Pavel Kopáček

Putování s meducínkou - kapitola 6.

Ráno bylo zářivě jasné,slunce oslňovalo hravým blikotáním ve vlnkách na řece.Seděli jsme na dece před stany, cpali se rohlíky,zapíjeli čerstvým mlékem a bylo nám nepředstavitelně krásně. Svět byl plný jásavé svěžesti a zdálo se, že všechny trable a zla vnějšího světa jsou kdesi daleko,odkud na nás nedosáhnou.

4.10.2010 v 15:30 | Karma: 6,81 | Přečteno: 581x | Diskuse| Poezie a próza

Pavel Kopáček

Putování s meducínkou - kapitola 5.

Toho dne jsme už tolik kilometrů neujeli. Usnuli jsme na sluníčku,pak si kluci rozdali na louce malý fotbálek na rozhýbání zlenivělých svalů (beze mě,já mám radši zlenivělé svaly,než bezúčelné plýtvání energií),takže jsme vyrazili na řeku až před polednem.Jsme na dovolené,ne na závodech.

27.9.2010 v 9:10 | Karma: 7,21 | Přečteno: 585x | Diskuse| Poezie a próza